Sokobanja na Sajmu turizma u Beogradu – Poslovni kontakti ostvareni, vikend rezervisan za turiste

Najveća regionalna turistička manifestacija, 46. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, otvorena je 19. februara i traje do nedelje 23. februara. Danas je drugi dan sajma, a subota i nedelja su otvoreni za potrošače, kada se očekuje veliki broj posetilaca.

Turistička organizacija Sokobanje (TOSB) ove godine se predstavlja u hali 4, na centralnoj saobraćajnici, što je izuzetna pozicija za promociju destinacije. Već prvog dana sajma, koji je otvoren za poslovne susrete, zabeleženo je veliko interesovanje za ponudu Sokobanje.

Direktor TOSB, Ljubinko Milenković, u izjavi za naš portal istakao je da su već sada zakazani brojni sastanci sa potencijalnim partnerima. „Sajam je izuzetna prilika da predstavimo bogatu ponudu Sokobanje, koja obuhvata hotele ‘Moravica’, ‘Sunce’ i ‘Ramonda’, specijalne bolnice ‘Sokobanja’ i ‘Banjica’, kao i brojne privatne iznajmljivače. Naš štand je od početka sajma ispunjen poslovnim razgovorima, a interesovanje ne jenjava,“ rekao je Milenković.

Turistička organizacija Sokobanje poziva sve stanodavce iz Sokobanje da iskoriste priliku i posete sajam bez dodatnih troškova, kako bi se lično predstavili potencijalnim partnerima. Oni koji nisu u mogućnosti da dođu, mogu biti sigurni da su svi promotivni materijali koje su dostavili već izloženi i aktivno predstavljeni turističkim agencijama i zainteresovanim posetiocima.

Interesovanje medija za Sokobanju je veliko, a predstavnici TOSB su već dali više izjava. „Očekujemo uspešan nastup i verujemo da ćemo ostvariti značajne rezultate, s obzirom na to da je ovo najveći turistički sajam u regionu,“ dodao je Milenković.

Poslovni segment sajma traje još danas, dok su subota i nedelja rezervisani za širu publiku odnosno potrošače. Očekuje se veliki broj posetilaca, što dodatno doprinosi promociji Sokobanje kao poželjne turističke destinacije. Ovo je izuzetno važno jer veliki broj gostiju Sokobanje dolazi individualno, ne preko turističkih agencija, već samostalno bukira smeštaj. Stoga smo potpuno spremni – pored usmenih informacija i štampanih brošura, predstavljamo i nove promo-filmove, a dodatnu atraktivnost podižemo organizovanjem nagradne igre,“ rekao je Milenković.

Sajam ove godine okuplja više od 400 izlagača, a zemlja partner manifestacije je Italija, koja predstavlja svoj paviljon i poseban štand posvećen Sardiniji. Među novim učesnicima su Venecuela, Ekvador i Estonija, dok su svoju ponudu ponovo predstavili Kipar i Severna Makedonija.

 

Foto FB stranica TOSB

 

Svi mediji koji preuzimaju vesti ili fotografije sa našeg portala dužni su da jasno navedu izvor. U slučaju prenosa integralne vesti, obavezno je dodati izvor i postaviti link ka originalnom članku. Hvala što poštujete autorska prava i doprinosite transparentnom informisanju!