Sokobanji odobrena sredstva za najmlađe i dodeljena godišnja nagrada za najbolju demografsku politiku

Na svečanosti održanoj juče, 3. jula u Palati Srbija, opština Sokobanja dobila je dva važna priznanja u okviru programa Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave – značajna sredstva za unapređenje uslova za boravak dece u predškolskoj ustanovi i godišnju nagradu za sprovođenje mera porodične i demografske politike.

Ugovore o dodeli sredstava potpisale su ministarka državne uprave i lokalne samouprave Snežana Paunović i Jelena Vasiljević Milosavljević, članica Opštinskog veća, u ime opštine Sokobanja.

Sokobanji je tim povodom odobreno 5.000.000 dinara za uređenje dvorišta Predškolske ustanove „Bucko“, čime će se stvoriti bezbednije, funkcionalnije i podsticajnije okruženje za najmlađe, ali i za zaposlene. Ovaj projekat jedan je od 28 izabranih na konkursu na koji je stiglo više od 170 prijava iz cele Srbije. Predškolska ustanova „Bucko“, sa tradicijom dužom od 90 godina, ima jasnu misiju: da bude po meri deteta, mesto gde svako dete oseća da je sigurno i prihvaćeno.

Pored toga, opština Sokobanja je nagrađena i godišnjom nagradom u iznosu od 1.850.000 dinara za sprovođenje mera u oblasti socijalne i demografske politike. Sokobanja se istakla sa ukupno 18 aktivnih mera koje obuhvataju podršku porodicama sa decom, porodiljama, starijim osobama i socijalno ugroženim kategorijama stanovništva.

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave nagradilo je ukupno četiri lokalne samouprave koje su se istakle efikasnošću, odgovornošću, transparentnošću i socijalnom osetljivošću. Osim Sokobanje, priznanja su dobile i opštine Zaječar, Raška i Veliko Gradište, a ukupni nagradni fond iznosio je 7,4 miliona dinara.

Foto: opština Sokobanja i Žutrnal Banjski

Svi mediji koji preuzimaju vesti ili fotografije sa našeg portala dužni su da jasno navedu izvor. U slučaju prenosa integralne vesti, obavezno je dodati izvor i postaviti link ka originalnom članku. Hvala što poštujete autorska prava i doprinosite transparentnom informisanju!