Promotivne aktivnosti Turističke organizacije Sokobanja (TOSB) za letnju sezonu 2025. godine otpočele su još krajem prošle godine i sprovode se kontinuirano tokom cele godine , kroz različite kanale, prilagođene sezoni i ciljnim tržištima.
Kako ističu iz TOSB, promocija nije usmerena isključivo na domaće, već i na primarna inostrana tržišta, uz aktivno učešće na međunarodnim sajmovima koji su najintenzivniji tokom zime i ranog proleća.
Jedna od promotivnih aktivnosti održana je u subotu, 14. juna. Najposećenija ulica Beograda, Knez Mihailova, bila je domaćin jedinstvene promocije turističke ponude više gradova i opština Srbije, među kojima i Sokobanje.. Na štandu, ispred tržnog centra „Rajićeva“, Turistička organizacija Sokobanja predstavila je svoju turističku ponudu za ovo leto.
„Iza nas je veoma uspešan nastup u Beogradu. Tokom šest sati promocije, u najprometnijem terminu, razgovarali smo sa velikim brojem građana, delili promotivne materijale, informisali ih o aktuelnoj ponudi i pozvali da leto provedu upravo kod nas“, rekao je Ljubinko Milenković, direktor Turističke organizacije Sokobanja.
Ovaj događaj bio je segment šire kampanje „Doživi Srbiju“, koju Turistička organizacija Srbije organizuje dva puta godišnje – u junu i septembru – upravo na lokaciji ispred TC „Rajićeva“. Slični događaji u prethodnim godinama okupljali su više od 50 izlagača iz cele Srbije, a posetioci su mogli da uživaju u degustaciji lokalnih gastronomskih specijaliteta i upoznaju bogatu turističku ponudu cele zemlje.
„Kampanja na RTS-u je upravo završena, u pripremi je radijska kampanja na Radiju S, a digitalne aktivnosti se sprovode svakodnevno, 365 dana u godini. Pored toga, veoma su značajna i studijska putovanja novinara, turoperatora i stranih gostiju, kao što je to bio slučaj sa novinarima iz Nemačke, koji su nedavno obišli našu banju i poneli najlepše utiske“, dodaje Milenković.
Foto: TOSB
Svi mediji koji preuzimaju vesti ili fotografije sa našeg portala dužni su da jasno navedu izvor. U slučaju prenosa integralne vesti, obavezno je dodati izvor i postaviti link ka originalnom članku. Hvala što poštujete autorska prava i doprinosite transparentnom informisanju!