Turistička promocija Sokobanje započela je intenzivno još u januaru, a sajmovi turizma i specijalizovani događaji imaju ključnu ulogu u privlačenju turista i poslovnih partnera. Direktor Turističke organizacije Sokobanja, Ljubinko Milenković, istakao je da je kampanja krenula 15. januara i da su prethodna dva vikenda donela važne nastupe na sajmovima u Banjaluci i Sofiji, gde je održan 41. međunarodni sajam turizma „Holiday & Spa“ od 9. do 11. marta 2025. godine.
„Sajam u Sofiji bio je izuzetno posećen i pored promene termina – umesto uobičajenog četvrtka, petka i subote, ove godine održan je u nedelju, ponedeljak i utorak. Interesovanje je bilo veliko, a ostvarili smo i značajan poslovni dogovor sa najvećim bugarskim turoperatorom ‘Bohemia’. Dogovoren je i dolazak turističkih agencija i novinara u Sokobanju od 9. do 11. maja, što će dodatno doprineti promociji naše destinacije“, rekao je Milenković.
Na sajmu su, pored Turističke organizacije Sokobanja, učestvovali i predstavnici hotela „Soko Terme“, hotela „Sunce“ i vlasnik „Feniks“ apartmana. „Pozvali smo i sve turističke subjekte sa većim kapacitetima koji imaju interes da se uključe u ovakve aktivnosti, jer je ovo prilika da svi zajedno radimo na jačanju turizma Sokobanje“, dodao je Milenković.
U narednom periodu planiraju se dolasci turističkih agencija, turoperatora, novinara i influensera iz stranih zemalja, što će dodatno doprineti promociji destinacije.““Osim bugarskih agencija koje stižu u maju, u prvoj nedelji juna dolaze turističke agencije iz Rumunije i Nemačke, a tokom celog juna očekujemo i grupu od 12 turskih agencija. Ovo su fantastične prilike ne samo za promociju u stranim medijima, već i za konkretne poslovne dogovore sa inostranim partnerima“, naglasio je Milenković.
Promocija Sokobanje ne završava se samo kroz sajmove i dolazak stranih novinara i influensera. „Trenutno smo u pregovorima za oglašavanje na nacionalnim televizijama sa najvišim rejtingom, kao i za digitalne kampanje na portalima u Srbiji i susednim zemljama. Cilj nam je da Sokobanja bude prepoznata kao destinacija prvog izbora za domaće i strane turiste“, istakao je Milenković.
Takođe, 8. i 9. maja Sokobanja će se predstaviti i u Temišvaru u okviru događaja koji organizuje Turistička organizacija Srbije. „Prvog dana ćemo imati poslovne susrete sa partnerima iz Rumunije, dok će drugi dan biti posvećen promociji cele Srbije, uključujući Sokobanju, na glavnom gradskom trgu u Temišvaru. Pozivamo i sve naše privrednike da nam se pridruže i iskoriste ovu priliku za širenje poslovnih kontakata“, poručio je Milenković.
Foto: Žurnal Banjski i FB stranica TOSB
Svi mediji koji preuzimaju vesti ili fotografije sa našeg portala dužni su da jasno navedu izvor. U slučaju prenosa integralne vesti, obavezno je dodati izvor i postaviti link ka originalnom članku. Hvala što poštujete autorska prava i doprinosite transparentnom informisanju!