Turistička organizacija Sokobanja (TOSB) pokrenula je još krajem avgusta intenzivnu kampanju promocije svoje zimske turističke ponude, usmerenu ka domaćim i međunarodnim tržištima. Ove aktivnosti uključuju učešće na brojnim sajmovima i događajima, pri čemu su nosioci turističke ponude Sokobanje, uključujući privredu i zdravstveni sektor, značajno doprineli promociji.
„Veliki značaj ovih aktivnosti ogleda se u udruživanju kapaciteta, ne samo finansijskih i materijalnih, već i ljudskih resursa, što nas čini konkurentnijima na tržištu. Kada javni i privatni sektor nastupaju zajedno, rezultati su izvanredni,“ istakao je Ljubinko Milenković, direktor Turističke organizacije Sokobanja.
Jedan od ključnih događaja ove sezone bio je Međunarodni sajam turizma „Filoksenija“ u Solunu, održan od 14. do 16. novembra. Na sajmu je Turistička organizacija Sokobanja nastupila zajedno sa Specijalnom bolnicom „Sokobanja“ koja je stožer i glavni nosilac zdravstvenog turizma ma teritoriji naše opštine, kao i predstavnicima hotela „Sunce“ i „Ramonda“, koji svojom visokokvalitetnom uslugom doprinose atraktivnosti destinacije. Direktorka Specijalne bolnice, Ivana Filipović, održala je niz sastanaka sa potencijalnim partnerima, ističući značaj zdravstvene ponude Sokobanje.
Svake godine na sajmu „Filoksenija“ studenti Univerziteta „Singidunum“ pomažu na našem štandu, dajući svoj doprinos promociji destinacije. Ove godine, zahvaljujući organizaciji pomenutog univerziteta, naš štand su posetili i direktori i profesori srednjih turističkih škola iz Srbije, što je dodatno osnažilo saradnju i razmenu ideja između obrazovnog i turističkog sektora.
Pre ovog sajma, Sokobanja je bila prisutna i na Sajmu turizma i seoskog turizma u Kragujevcu, kao i na promociji u Severnoj Makedoniji, koju je inicirala upravo Turistička organizacija Sokobanja, još početkom prošle godine. Kako ističe Milenković, sastanci kojih je bilo preko trideset do sada, rezultirali su četvorostrukim povećanjem broja turista iz Severne Makedonije, što je pokazatelj uspešne strategije.
Direktor Turističke organizacije Sokobanja, Ljubinko Milenković, istakao je važnost saradnje između javnog i privatnog sektora. On je pozvao sve privatne stanodavce koji poseduju vile sa veći brojem kreveta i visokim kategorijama da se aktivno uključe u promociju Sokobanje na ovakvim događajima: „Uključivanje svih aktera turističke ponude ključno je za postizanje boljih rezultata- dodao je Milenković.
Svi mediji koji preuzimaju vesti ili fotografije sa našeg portala dužni su da jasno navedu izvor. U slučaju prenosa integralne vesti, obavezno je dodati izvor i postaviti link ka originalnom članku. Hvala što poštujete autorska prava i doprinosite transparentnom informisanju!